Subject: Kooskõlastus
From: "Heini Viilup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 12:20:49 +0300

Tere,

Dozeralnd OÜ omab kaevandamise luba L.MK/329334 Soomra V liivakarjääris
kehtivusega 12.06.2032.a. Maavara kaevandamise käigus on Kitsemäe
(katastritunnus 15905:001:0248) ja Jääraku (katastritunnus 15905:001:0322)
maaüksustel tekitatud tehis veekogu ja karjääriga külgneval riigimaantee
19108 Kihlepa- Lepespea tee 11,000 – 11,400 km teekaitsetsooni vahelisele
alale katendi vall (Soomta V liivakarjääri markšeidermõõdistuse plaan M
1:1000 lisatud manuses).

Dozeralnd palub kooskõlastada Soomra V liivakarjääri korrastamistööde
teostmisel eelpool nimetud katendi valli jätta muutmata kujul oma
seisundisse riigimaantee kaitsevalli eesmärki täites.

Lugupidamisega

Heini Viilup

Dozeralnd OÜ mäetööde juht

5144822

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>